.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مراسم بسیار عجیب درآوردن چشم +تصاویر

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:38 ] [ عرفان ]

[ ]

ازدواج پسر ۱۴ ساله با دختر عموی ۱۷ ساله +تصویر

“حسین یونس” نوجوان 14 ساله عراقی مجبور شد با اصرار پدرش با دختر عموی 17 ساله خود ازدواج کند، در حالی که با توجه به سن او و بر اساس قوانین عراق، این ازدواج غیرقانونی به شمار می آید.

ازدواج پسر 14 ساله با دختر عموی 17 ساله در عراق

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ازدواج اجباری دختران کم سن و سال، پدیده ای است که در برخی مناطق کشورهای عربی رواج دارد، اما ازدواج یک پسر پیش از رسیدن به سن قانونی و برخلاف تمایل خود، شاید کمتر اتفاق بیفتد.

“حسین” داماد ۱۴ ساله ای است که پیش از رسیدن به سن قانونی ازدواج، به اصرار پدرش به عقد دختر  عمویش در آمده است. خانواده این داماد نوجوان عراقی اهل موصل هستند که پس از تهدید گروههای مسلح، از نینوا گریختند.

پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، با نقل این خبر، از قول پدر داماد نوشت: من پیر و بیمارم، وضعیت مالی مان نیز معمولی است. نمی خواهم پسرم منحرف شود، لذا با سرعت زمینه ازدواجش را فراهم کردم، گرچه می دانم این کار غیرقانونی است، اما حفظ فرزندم واجبتر است.

اما حسین، داماد ۱۴ ساله - که بنزین فروش است- درباره این ازدواج نظر دیگری دارد. وی می گوید: بین من و دخترعمویم علاقه و احساسی وجود نداشت، او سه سال هم از من بزرگتر است، اما به خاطر پدرم با هم ازدواج کردیم، چون وی خواست که قبل از مرگش عروسی ما را ببیند.

سهام (مادر عروس) نیز درباره این پیوند می گوید: خودم حسین را تربیت کرده ام و اخلاقش را به خوبی می شناسم، از طرفی مایل بودم تعداد افراد خانواده بیشتر شود، به همین دلیل دخترم را به عقدش درآوردم.

محاسن (مادر داماد) هم می گوید: نتوانستم با اصرار همسرم برای ازدواج پسر بزرگمان حسین در این سن کم مخالفت کنم، حسین تنها فرد در خانواده ماست که در چنین سنی ازدواج می کند، اما با این حال از ازدواجش راضی هستم.

در همین حال، “سفیان عباس” رییس کانون وکلای استان صلاح الدین عراق در این زمینه گفت: ازدواج حسین غیرقانونی و مغایر با قوانین عراق می باشد، چون سن وی هنوز ۱۵ سال نشده است.

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:35 ] [ عرفان ]

[ ]

فوتبالیست ملی پوش پراید سوار +تصویر

دانیال داوری در برج میلاد

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:35 ] [ عرفان ]

[ ]

سیاه پوستی که زیباترین چشمان دنیا را دارد+تصویر

این پسر بچه زیبای سیاه پوست زیباترین چشمان دنیا یعنی چشمانی به رنگ آبی آسمان را دارد.

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:33 ] [ عرفان ]

[ ]

شباهت بازیگر آمریکایی به حسن روحانی /عکس

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که ماندی پاتیکین بازیگر مشهور آمریکایی شباهت بسیار زیادی با حسن روحانی رئیس جمهور ایران دارد.

به گزارش ملیت به نقل از پارسینه، ماندی پاتیکین بازیگری آمریکایی است و در فیلم هایی چون "دیک تریسی" و "ملت بیگانه" ایفای نقش کرده است.

شباهت بازیگر آمریکایی به حسن روحانی


او همچنین در سریال مشهور "وطن" که هم اکنون از شبکه های آمریکا در حال پخش است حضور دارد.

وی متولد سال 1952 در ایلینویز آمریکا است.پاتیکین تاکنون موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر از جشنواره تونی، امی و گلدن گلوب شده است.

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:32 ] [ عرفان ]

[ ]

نیوشا ضیغمی در کنار نسرین ‌ستوده /عکس

نیوشا‌ضیغمی در کنار نسرین ‌ستوده

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:29 ] [ عرفان ]

[ ]

کارتون تمام رخ قصاب آدم...!!!

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:27 ] [ عرفان ]

[ ]

بيت‌آشور:اگرلازم باشددرون دروازه هم مي‌ايستم

بازيکن جديد تيم ملي کشورمان تاکيد کرد به او گفته‌اند در پست دفاع يا هافبک راست بازي خواهد کرد.

بيت‌آشور:اگرلازم باشددرون دروازه هم مي‌ايستم

 استيون بيت‌آشور، مدافع تيم فوتبال سن‌خوزه پس از پيروزي چهارشنبه شب تيمش مقابل کولاردو رپيدز و پيش از سفر به ايران در پاسخ به اين پرسش که «با توجه به اينکه پدر و مادرت در ايران متولد شده‌اند ولي خودت در سن‌خوزه بزرگ شده‌اي چقدر خودت را ايراني مي‌داني؟» گفت: بله، پدر و مادرم در ايران متولد شده‌اند و من اينجا به دنيا آمده‌ام ولي به ايراني بودنم خيلي افتخار مي‌کنم. اين فرصت خيلي بزرگي است که به ايران بروم، براي تيم ملي ايران در جام‌جهاني بازي کنم و عملکرد قابل قبوليس داشته باشم.

وي در خصوص بازي نکردن براي تيم ملي فوتبال آمريکا گفت: مي‌خواستم براي آمريکا بازي کنم ولي موقعيت سختي پيش آمد. يک عمل جراحي داشتم و با عدم آمادگي کافي به اردوي آمريکا رفتم و در نهايت مجبور شدم اردو را ترک کنم تا مجددا عمل جراحي انجام دهم. مربيان تيم ملي آمريکا هم به من گفتند عمل جراحي‌ات را انجام بده، شرايطتت که بهتر شد با تو تماس مي‌گيريم. بعد از عمل جراحي هم با من تماس گرفتند و گفتند خوشحاليم که تو را مي‌بينيم. به هر حال در آن مقطع تيم آمريکا خوب بازي مي‌کرد و با بازيکنانش به بردهاي خوبي هم دست مي‌يافتند. من هم اين موضوع را کاملا درک مي‌کنم که وقتي تيمي خوب و هماهنگ بازي مي‌کند نياز به نغيير ندارد.

استيون که حالا از سوي کالوس کي‌روش به تيم ملي ايران دعوت شده است دقيقا نمي‌داند در پستي که بازي خواهد کرد چه بازيکناني حضور دارند. وي در اين مورد اظهار داشت: به من گفته‌اند که يا در دفاع راست يا در هافبک راست بازي خواهم کرد. در هر پستي که سرمربي تيم بخواهد بازي مي‌کنم حتي اگر لازم باشد درون دروازه مي‌ايستم. در کل عاشق بازي در خط حمله تيم هستم ولي به عنوان يک مدافع هم اصلا دوست ندارم توپي از من رد بشود. خيلي اهل رقابتم و وقتي دفاع مي‌کنم راحت سرجايم نمي‌ايستم و دوست دارم در کارهاي تهاجمي تيم هم شرکت کنم.

بيت‌آشور غذاي مورد علاقه خود را لوبياپلو عنوان مي‌کند و دست پخت مادرش را به دستپخت پدرش ترجيح مي‌دهد. او با اشاره به اينکه تا کنون 3، 2 دفعه به ايران سفر کرده است تصريح کرد: آخرين باري که به ايران سفر کردم 5 سالم بود که حدود 20 سال پيش بود براي همين خيلي مشتاقم به اين ايران برگردم.

بازيکن 26 ساله سن‌خوزه که از تعداد دقيق بازيکنان دومليتي حاضر در تيم ملي ايران اطلاع دقيقي ندارد در خصوص عکس‌العمل احتمالي هم‌بازي‌هاي جديدش در تيم ملي گفت: ما همگي يک تيم خواهيم بود و اگر اختلاف سليقه يا اختلاف نظري هم بين بازيکنان وجود داشته باشد به طور حتم در زمين مسابقه کنار گذاشته خواهد شد. هدف ما پيروزي مقابل تايلند خواهد بود.

بيت‌آشور در پاسخ به اين پرسش که «آيا از بازيکنان قديمي ايران کسي را مي‌شناسي» گفت: به طور قطع همگي ما علي دايي را مي‌شناسيم. خود من يکي از طرفداران پر و پا قرص مهدي مهدوي‌کيا بودم و وقتي خداد عزيري در سال 2001 به تيم سن‌خوزه پيوست از اينکه او را مي‌ديدم احساس خوبي داشتم.

بازيکن جديد تيم ملي کشورمان در خصوص دو فرهنگي بودنش تاکيد کرد: مهرداد اسم ايراني‌ام است و به هر 2 فرهنگ افتخار مي‌کنم. پدر و مادرم متولد ايران هستند و به جايي که آنها از آنجا آمده‌اند افتخار مي‌کنم. فارسي را هم خيلي بهتر از زبان آشوري متوجه مي‌شوم.

بيت‌آشور تصريح کرد: شور و شوق خاصي دارم که مي‌خواهم به ايران بروم. خيلي دوست دارم آنجا باشم و به اصليتم خيلي افتخار مي‌کنم. اميدوارم ايراني‌ها هم از من خوششان بيايند.

تيم‌هاي ملي آمريکا و ايران در حال تدارک برگزاري ديداري دوستانه هستند و فدراسيون‌هاي فوتبال 2 کشور هم علاقه خود را براي برگزاري اين ديدار اعلام کرده‌اند. مدافع ايراني- آمريکايي سن‌خوزه در خصوص اين پرسش که «اگر قرار باشد ايران با آمريکا بازي کند دوست داري مقابل اين تيم بازي کني و اصلا مقابل اين تيم گلزني کني؟» عنوان کرد : ببينيم چه مي‌شود و اميدوارم موفق به اين کار شوم.

براساس گزارش تسنیم، بيت‌آشور در پايان در مورد اينکه علاقمند است ايران با چه تيم‌هايي در جام‌جهاني هم‌گروه شود خاطرنشان کرد: هنوز خيلي زود است چنين اظهار نظري کنم و بايد پيش از هر چيزي توانايي‌هاي خودم را به اثبات برسانم.

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:26 ] [ عرفان ]

[ ]

لشکر جنگهوی حادثه ای دیگر آفریدند

لشکر جنگهوی حادثه ای دیگر آفریدند روز گذشته، یکی از شهروندان استان سند در هنگام بازگشت به سوی منزل هدف حمله ی تروریست های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید. SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:    به گزارش «شیعه نیوز»، گزارش ها حاکی از آن است که روز گذشته، یکی از شهروندان استان سند در هنگام بازگشت به سوی منزل هدف حمله ی تروریست های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید. علی رضا 45 ساله در شامگاه دوشنبه توسط تروریست های لشکر جنگهوی وابسته به گروه تروریستی سپاه صحابه هدف گلوله های آنان قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به درجه ی رفیع شهادت رسید.  احزاب و رهبران شیعه ضمن محکوم کردن این واقعه ی دردناک، نسل کشی شیعیان را اقدامی غیز قانونی قلمداد کردند و از دولت پاکستان درخواست کردند تا نسبت به این وقایع تدبیری قاطعانه بی اندیشند.

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:,

] [ 1:1 ] [ عرفان ]

[ ]

ایران موافق عمیق‌تر شدن دموکراسی در سوریه است

به گزارش بی باک، رئیس مجلس با بیان اینکه قانون اساسی ایران احترام خاصی برای اقلیت‌های مذهبی قائل است، گفت: بر این اساس ارتباط و گفت‌وگو بین کشور مسلمان ایران و کشورهای مسیحی برای ما اهمیت دارد.  دکتر علی لاریجانی امروز (پنجشنبه 18 مهر) در دیدار با اسقف اعظم کرواسی با بیان اینکه نگاه مردم ایران نسبت به مسیحیت مثبت است، گفت: مسیحیان در ایران زندگی می‌کنند، کلیسا و مدرسه دارند و در مجلس هم نمایندگانی برای دفاع از حقوق آنها حضور دارند.  نماینده مردم قم در مجلس نهم با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران احترام خاصی برای اقلیت‌های مذهبی قائل شده‌ است، گفت: در ایران انجیل به زبان‌های مختلف ترجمه شده و مردم ایران بسیاری از بزرگان مسیحیت را می‌شناسند.  لاریجانی با بیان اینکه در سوریه، مسیحیان و ادیان مختلفی زندگی می‌کنند، تاکید کرد: تروریست‌های مستقر در سوریه از کشورهای مختلف همچون افغانستان، یمن، مصر، اروپا و... هستند.  وی با بیان اینکه حضور تروریست‌ها در سوریه مشکل بزرگی را ایجاد می‌کند، ادامه داد: در حوادث اخیر سوریه بسیاری از مسیحیان، علوی‌ها و سنی‌ها در حوادث اخیر سوریه سر بریده و ترور شدند.  رئیس مجلس نهم با بیان اینکه نگرانی اصلی در سوریه این است که در پشت صحنه برخی از کشورها به تروریست‌ها سلاح می‌دهند، یادآور شد: ما از اینکه دموکراسی در سوریه گسترش یابد، استقبال می‌کنیم، اما با تروریسم و سلاح‌های کشتار جمعی نمی‌توان دموکراسی ایجاد کرد. ما بارها به کشورها منطقه این موضوع را گوشزد کرده‌ایم.  عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی کشورها به شکل‌گیری جریان‌های تندرو در سوریه کمک کردند، گفت: آنها معتقدند موضوع باید از طریق نظامی حل شود. این مشکلی است که برخی کشورها اروپایی در دام آن گرفتار شده‌اند، مخصوصاً آمریکایی‌ها که منطقه را به خوبی نمی‌شناسند تصور می‌کنند با جنگ و نظامی‌گری مشکل حل می‌شود.  وی با بیان اینکه در قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان حضرت مسیح (ع) جزو پیامبران الوالعظم است، گفتک از نظر قرآن همه ادیان الهی یک چیز را می‌خواهند و آن خداپرستی و سعادت انسان‌ها است، ما از گفت‌وگو در همه ادیان استقبال می‌کنیم و از این‌رو گفت‌وگو فیمابین کشور مسلمان ایران با مسیحیت برای ما اهمیت دارد.  اسقف اعظم کرواسی:ارتباط بین ایران و کرواسی را ضروری می‌دانم  در ادامه این دیدار یوسیپ بوجانیچ اسقف اعظم کرواسی خطاب به دکتر لاریجانی گفت: از حضور شما بسیار خرسند و از اینکه می‌بینم ایران و کرواسی به خدای واحدی ایمان دارند بسیار خوشحالم و ارتباط بین دو کشور را ضروری می‌دانم.

[ جمعه 18 مهر 1392برچسب:,

] [ 23:57 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه